Visste ni att...?

• jag känner att nånting fattas när jag inte har nagellaack..?

• jag älskar tuggummi? Känns som om det är ett *måste ha* i min vardag.

• jag tänker faktiskt börja ta tag i mina betyg nu och jobba upp dom! Lättare sagt än gjort är det ju men det är faktiskt nåt man måste så det står ganska högt upp på min lista..

• bloggen är nånting jag är jättestolt över! Den är inte stor eller nåt, men ändå..


Postat av: Maria

Tuggummi jag dör utan!!

Nagellack ett måste.. Det kan vara en jätte ljus färg eller du vet den som jag har som är typ hudfärg, vad som helst bara jag har ngt på mina naglar.... Hahhahha

Och ett stort MÅSTE är min MOBIL!!!!! Mååste ha den hahhah känner mig typ ensam.... Otrygg och obekväm utad den.. Och lite rädd faktiskt....,, hahhahha störd tjej...

2012-04-11 @ 23:26:58

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback