Okej eller inte..?

Hej på er! 
Sitter eller, sittligger rättare sagt i sängen just nu och är sjukt trött! Idag ska jag  bara vara hemma och ta det lugnt , äta gott och BLOGGA, vad sägs om det? ;)
haha! För mig låter det ganska bra iallafall! Hur ska ni spendera eran lördagskväll?
Ute ? Hemma? Film? Umgås med vänner? Tell me! Vill gärna veta vad ni läsare ska hitta på för nåt skoj!
Juste! ville bara ta upp en grej, det här med att be någon sluta med nåt man själv gör?
Som snacka skit tillexempel, om du vet att du är en sån person som snackar mycket bull shit och inget utav det du säger är sant, då går man väl inte till andra och ber DOM sluta..? Det är ju lite konstigt, eller var tycker ni?
Är det okej att be någon sluta med det man själv gör?
Jag tycker iallafall inte att det är OK nånstans!!
Jag tycker det bara är onödigt.. Men, vad tycker NI?

TYCK TILL!

Love

Postat av: karen

det är verkligen INTE ok!

2012-04-14 @ 18:39:18
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback