TRÅKIGT.

♥ Vad är ditt mellannamn? Amanda & Maria
Vad skulle du vilja heta i förnamn? jag vet inte.. Stephanie kanske?
♥ Är du i ett förhållande nu? Nej
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
♥ Vem vet mest om dig? Typ, Emmy, Karen & min syster..?
♥ Vad gör du på fredagskvällar? Ehm..ingen aning.. Hemmakväll eller med kompisar!
♥ Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, svårt.. Men typ, The hunger games, The last song osv.
Har du någonsin varit så full att du däckat? nej
♥ Har du någonsin varit så full att du spytt? nej fyfan.
♥ Har du någonsin rökt? nej!
♥ Har du någonsin snusat? Nej
♥ Saknar du någon just nu? Hmm, jaa, endel!
Hur mår du idag? i'm just fine!
♥ Vad gjorde du för exakt ett år sen? Well, ingen aning..
♥ Bästa minnet från sommaren? Måste nog vara alla dagar med Emmy & Karen
Vilket var det senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Spanien
♥ När var du där? När jag var runt 3 månader.. Sjukt längesen..
♥ Är du rasist? nej!!!!
♥ Har du helt svenskt ursprung? nej
♥ Om nej, vart kommer du ifrån? Min farmor och farfar är från Makedonien
♥ Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? Ingen aning
♥ Ser du fram emot någonting just nu? Alla sommarplaner med mina fina!
♥ Sköter du skolan? Ja, det gör jag nog!
Vad har du för betyg? Håller dom för mig själv, men är nöjd iallafall :)
Vad är det bästa du fått på ett prov? B
♥ Vilket ämne var det? SO
♥ Har du fått ig på ett prov? Haha, jaa, Matte..
♥ Har du spelat/spelar du i ett band? nej
♥ Anser du dig vara intelligent? Amen ja det är väl klart ;) Smartast!
♥ Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Ingen aning.. Kan nog vara högstadiet!
Vilken var den värsta tiden då? ojojoj. Det håller jag också för mig själv..
♥ Har du mått dåligt psykiskt? Nej, eller det tror jag inte..?
♥ Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på något sätt? Ja, men verkligen inte med meningen! Man har väl ramlat eller slagit i tån, eller halkat med kniven men inte nåt med mening iaf!
♥ Har du haft sömnproblem? oh hell no! Sömn =♥
♥ Hur ofta gråter du? Inte speciellt ofta
♥ Vad gör du när du mår dåligt? pratar med nån jag litar på
♥ Vem vänder du dig till för att prata med när du mår dåligt? Emmy & Karen!.
♥ Vilken klass går du i nu? 8:an
Är du stolt över dig själv? Ja
♥ Vad får du ofta komplimanger för? öhm.. haha, jadu, inte för att skryta men får oftast komplimanger över mitt utseénde!
♥ Har du lätt att få folk att skratta? Inte en blekaste aning, kanske? Folk skrattar i min omgivning iallafall.
♥ Cider eller öl? Cider om man måste välja! Dricker inte nått utav dom.
♥ Har du några talanger? Njae, vad skulle det vara isf?
♥ Vet du om någon är kär i dig? haha,nej ingen aning!
♥ Är du kompis med ditt/dina syskon? kompis? Haha, men ja..?
Hur lång är du? 156 eller 157 cm kanske?
♥ Vilken storlek har du på kläderna? XXS-XS-S
♥ Vilken skostorlek har du? 38
♥ Har du svarat ärligt? I have indeed!
Har du bra kompisar? Jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig♥
♥ Har du några bästa vänner? Ahh
♥ Isåfall, vilka? Emmy & Karen!

Postat av: Maria

Hahha det där med kläderstorleken! Hahha samma här....

2012-04-09 @ 20:17:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback