tankar och sånt skit

Visste ni att...?

Jag har svårt att säga ifrån & låter dem flesta köra med mig.. Ska såklart bli bättre på det! Inget jag är stolt över direkt.
Men det har vart så ända sen jag var liten man kan säga att jag alltid har vart folks lilla trasdocka som folk kan kasta hit&dit och inte bry sig mer.
Det är fruktansvärt frustrerande, jag tycker inte att man måste behöva visa att det räcker, folk bör ha en viss gräns och tänka : " nej, nu räcker det!" Men människor tänker inte så, dom tänker inte alls och jag kommer tappa tålamodet när som helst! Asså jag vet inte hur jag ska säga ifrån, det är det som är grejen, för man kan inte bara säga "sluta, lägg av, jag vill inte!" För ingen människa lyssnar, ska man behöva slå någon hårt son fan eller?! Nej.
Åh herre...

Postat av: Maria

Om man inte fattar när man säger sluta så ska man väl fråga om man är trög fattad och ja sen slå det på hjärnan så att den hamnar på ON :)

2012-04-14 @ 23:07:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback