svar på frågestunden!

Frågor från EMMY :
Q :  ett land som du vill åka dit just nu? :) :
A: Ehm.. USA tror jag :)
Q : favvo film? :)
A : Hunger Games och A walk to remember :)
Q :Bästa låten just nu?
A : ojj.. Sorry, men vet inte :S
Q : HAHAH om du går ensam där ute där det finns folk, och du halkar, så du ligger ner, skulle du ställa dig upp fort och låtsas som ingenting har hänt eller skulle du ligga du kvar där på marken och bara ser alla människor går förbi? xd HAHAHAHA
A : HAHAHA, jag reser mig upp såklart! ;)
Tack för frågorna och hoppas du blev nöjd med svaren!

Frågor från KAREN
favoritmat? Hmm.. Tacos tror jag :)
favoritfärG? ROSA!
Favorit bloggerska? jadu... Kenza kanske?
Vad vill du jobba med när du blir äldre? Vill jobba som Barnpsykolog!
Varför börja du blogga? Ingen aning, för att det verkade roligt, sen har jag bara fortsattit :)
:hur länge har du bloggat? oj, länge, men inte på samma blogg, har haft typ tusen..!
:kär i någon just nu ?;) haha nej!
: Gillar du mjölk? :) nej inte så mycket.. :s
:kan du inte börja videoblogga? oh no my friend! Pinsamt.. :p

Tack för frågorna och hoppas du blev nöjd med svaren!

Frågor från MARIA :
Vilka 5 saker kan du ABSOLUUUT INTE leva utan?? Vänner, familj, mat, shopping & sång..
Vilka 3 saker skulle du ta med dig till en öde ö ( en person 2saker) Ojoj, den här var svår.. Men skulle sätta ihop emmy & karen till en person sen tagit med mig mat tror jag.. AHAHAA nej, skoja ba, men jag vet ärligt inte.. :(
En sak/person du skulle dööö utan? Kan inte välja en person. Eller en sak. ( Ja , jag vet, jag suger på dom här svaren.. haha)
Favvo person? MIG SJÄLV SÅ KLART! ;) Närå, ingen aning!
Favvo märke? OMG! SVÅÅÅÅR! Men... Marc by marc jacobs, Jeffrey campbell, Converse.. omg det är så sjukt svårt... Men kanske nån utav dom!
Det första du gör när du vaknar? Stänger av alarmet ;)
Vad är det bästa i ditt liv är ? mina vänner & familj helt klart!
Vad det sämsta är? Att jag litar för mycket på folk som jag inte borde lite på..
Vad som får dig glad? SHOPPING! VÄnner, kläder, skor, familj, sång, dans och sååå himla mycket mer!
MOTIVERA GÄÄÄRNA ALLA DINA SVAR!
Favvo glass? Twister eller Ben & Jerry's :)
Favvo mat? Tacos!
Favvo efterrätt? shit, svårt.. men typ nåt chockladigt..?
Favvo dricka?? COLA!
Favvo snax? Godiiiiis!
Favvo färg? ROSA!!!!!!
Favvo bil? Tycker inte om bilar.. hahha!

Tack för frågorna och hoppas du blev nöjd med svaren!

Frågor från KORNELIA :
Hur lång är du? Jag är mellan 1.56 - 1.57 cm lång eller kort.. haha!
Vad är din favorit färg? rosa ;)

Tack för frågorna och hoppas du blev nöjd med svaren!

Fråga från VIVI :
Vad skulle ni göra om ett lejon hoppade fram och ville gosa? ;) : Hade nog blivit lite rädd först, sen lite överraskad sen hade jag nog gosat med den! Älskar lejon, såå söta! :)

Tack för frågorna och hoppas du blev nöjd med svaren!

SÅJA!
Nu är jag klar! Hoppas ni blev nöjda med svaren!
Tac så mycket för frågorna!
Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback