RUNWAYDREAMZ.COM

Tror jag dör, om 3, 2, 1.. NU.
AH MAH GASH! GIVE MEEEEE!!!!
tyckte verkligen inte om dom jeansshortsen med färg på förut men nu älskar jag dom!
Fatta dom i sommar med nån söt top, vita låga converse och nån söt väska, MUMS!
<- Blev kär i första ögonkastet! Dom är lite udda, men ÄLSKAR mönster, det är så sjukt snyggt! Om jag vann på lotto skulle alla dom här go'bitarna få ett nytt hem hos mig, hih!

Postat av: Simona

sv: haha, jobbigt :D

2012-04-17 @ 19:31:37
URL: http://simonis.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag gillade det första (cool som faan)

Den tredje ( älskar färgerna hur dom matchar)

Den fjärde & femte ( snygga coola och enkla går ju att ha till allt!!)

Och den sista var ju SKIT SNYGG!!!



Hahha som om att någon har frågat....

2012-04-17 @ 20:19:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback