rent ut sakt , flummmmmmm inlägg.

Asså förlåt för mitt lilla utbrott ni snart här kommer att läsa.
Har sakt förlåt nu va? Ja det har jag sådeså.
Nu kan jag dampa lite..
FJGLFNASLFQGNSÄDFHRFHÄA'EHM VBERKHNQKSDFGBERKHNGAQHNBAFKLSDNHBQERKNHBALÄNASKDFFGHF
FGHSFBDFNDFNFVCNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNBHHNGT
NBVGRVHJDCFÄDV EÖDÖLDDÄEÄDÄF,R,WLDLELDKFNNENDNNDNNNFNFNFNFNFDLW.
↑ SÅ arg blir jag på människor ibland, grejen med detta ( JA, jag vet att jag säger/skriver "grejen är" HELAAA tiden då, karen sa det till mig idag, hha... ) är faktiskt att jag inte tål sånna personer? Sånna falska och sånna elaka dumma personer..?! Folk som utnyttjar en osv.
Man bah..: HAR DU PROBLEM MED TANKEFUNKTIONEN ELLER??!!?!?!?!?!?!?!?
jesus..
BTW!!!
Har redan fått 6 kakburkar sålda. BEAM! Slå det om ni kan.. ;)
BITCHEEEESSSSS. Nej gud vad håller jag på med!
fy farao stephanie, skärpning..!

HAAHHAHA, omg, älskar när karen blev så arg påväg till maten.. hon är så söt hon..
HERRRÅÅÅ

Postat av: Karen H

Hahha jag förstårrr dig!! Jag blir också arg!!!



Btw, jag har sålt 7 st BEAAAAMM! Slå det om du kaaan;)

2012-04-20 @ 19:50:06
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har inte försökt sålt någon än... Och kommer inte orka göra det =(

2012-04-20 @ 21:41:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback