plötsligt slog det mig, julle var död

fyfan alltså.
Han var så sjukt snäll, tyckte om honom massor.
Skrattade alltid, log och var så himla trevlig.
Tog en dag för mig att smälta och ta in det som precis hänt. Julle är död?
Hur många dödsolyckor ska jag orka med egentligen?!
fml.
Det känns helt åt helvete.
Allt är åt helvete just nu, allt!

Har iallafall mina fina vänner och min fina familj som finns här, tackar gud för det..
Ja, kommer inte blogga idag, kanske ni förstår?

Grät en massa nyss, stackars Kevin ( hans son. )

fyfan är så jävla ledsen.
Kan inte allt bara bli bra nångång?
Orkar inte med allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

''Man omkom i klämolycka

Eskilstuna

Vid halv elvatiden på lördagsförmiddagen larmades räddningstjänst och ambulans ut till en gård i Ärlatrakten där en man klämts fast under en bil.

Mannen var i färd med att meka på bilen när den av okänd anledning föll ner på honom. Det gick så illa att mannen avled av sina skador.

– Det är ingenting vi utreder. Det var en ren och skär olycka, säger Sörmlandspolisens vakthavande befäl Mikael Ericson.

DAVID NAYLOR
Från e-kuriren.
Vila i frid julle, vi saknar dig jättejätte mycket.

Postat av: Maria

Oj.....

2012-04-30 @ 15:09:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback