phiof, äntligen skrivit av mig lite..

behövde bara skriva av mig..
endel fattar, endel inte.

Falska människor.. Jag är så himla trött på dom.
Kan dom inte bara sticka? Måste dom alltid göra allting så svårt? Hur svårt är det att vara äkta ?
Jag orkar faktiskt inte med folk som klagar på en, folk som ljuger, folk som ändrar sig själva hela tiden.
Det finns en fråga. HUR I HELVETE TÄNKER MÄNNISKORNA?! Jag fattar inte nånting.
'' folk ändras inte, man lär bara känna dom bättre'' <- det där är så himla sant! Man tror att man har sett vem personen verkligen är, men sen kommer det dagar och man ba: vem är du?`liksom.
Jag är inte perfekt, oh hell no. Men sånt här gör man inte? Mobbar man sina närmsta? Säger man fula och dumma saker som faktiskt sårar till sina närmsta ? Nej, det gör man inte! Man kan vara ärlig utan att vara elak. Och det är det som är problemet med dom här människorna jag skriver om nu.
Jag skriver inte ut några namn, det är bara bitchigt.
Jag har fattat nu vilka som verkligen är mina äkta vänner. Sånna som dom är svåra att hitta.
Så varför tar man inte hand om sina bästa vänner? Varför bryr man sig inte om dom? Hur trögfattad får man vara? Man går inte till sina vänner och är elak utan anledning. Då är man ba dum i huvudet rent ut sagt, som dom här människorna är.

Jag har tröttnat på folk sånna som ni.
Ni bara är där, tror att allt är bra men när det inte är det? Ni tror att ni är så himla ''äkta'' och tror att det ni gör inte sårar? Åt helvete med er. Snälla. Herregud! Give me a break. Jag vet att ni tror att ni är så bra! wohoo, världens bästa vänner, öh? NEJ.
Jag har mina bästa vänner och dom är fan inte nånting som er. Så lär er från dom. Se hur dom är. Sen när ni vet hur dom är, då kan ni kalla er äkta för nu är ni så jävla falska så att ni får barbie att bli avundsjuk.

Nej men seriöst. Tänk på vilka ni har, behandla inte era vänner som skit! Era vänner är viktiga och man behandlar inte vänner så.
Som jag sakt många gånger, mina bästa vänner är dom som verkligen bryr sig.
Så behandla varandra med kärlek och respekt annars kan ni räkna med att få skit tillbaka!


Postat av: Karen

Santsantsant!

Falska människor... Ush, herregud!

Bra skrivet!!

2012-04-03 @ 19:06:29
URL: http://Kar
Postat av: Maria

Oj bra skrivet där Steph <3

Ja som du sa allt handlar om kärlek och respekt (framförallt)

2012-04-03 @ 19:45:12

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback