Outfit+ lite prat om annat!

hej på er! Har Precis målat klart mina naglar, tog ett tag för jag visste inte vilken färg jag skulle ta.. blev ljusrosa.. ;)
Alright listen up! Nu äre ju så här att min systers system kamera, dens sladd till datorn, ni vet den man överför bilder med..? Den är tyvärr trasig, så bloggen för nöja sig med cpiga webcam bilder och iphone bilder..!
I know I know.. Life sucks.. Nädå, lite positiva måste man ju vara! Annars blir man trampad på.. :(
Och jag vill gärna inte ha skoavtryck på ryggen, det vill nog ni inte heller huh? Så stå upp för er coh sluta se saker så negativt! Det finns nåt positivt i allt.. Eller ja, inte i PRECIS allt men livet är så, man måste fortsätta ändå, right?

Så på tal om dåliga cp bilder, här kommer det en på min outfit!
Byxor - H&M
Tröja -Monki
Och ett halsband finns med också, det ser man inte på den där bilden men det gör man på den här!↓
Och nej mina kära vänner, mitt hår är inte grönt.. Det är bara ljuset som vill få mig tro att mitt hår är grönt så jag ska slita av mig det, men så roligt ska vi inte ha!

Oj, ehm Halsbandet  - fått från mamma♥,
har haft det ända sen jag var liten och jag trodde att det var en äkta diamant, jag brydde mig inte om att det var äkta guld kedja för det hade jag redan så många men jag ville att det skulle vara en diamant när det var en bergskristall... Tönt jag är var va..? ;)
hahah..
JAJA, vi hörs lite senare älsklingar , ska fixa lite saker här och så!
pusspuss.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback