Och jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill

Hej bloggen!

Hur mår ni? Jag mår bara bra , haha!
Vad ska ni hitta på ikväll då? Jag ska nog bara ta det lugnt och kolla på desperate housewives! Det går ju idag på tv! *happyhappyhappy* Jag ska snart ner till ica och köpa lite goda bär och göra en smoothie på det, låter inte riktigt helt fel va? ;)
Ohnej, imorron har vi spanska.. Och imorron ska vi till Rinnmansgymnasiet ( stavning på rinnman..) och gå på en sån här gymnasie mässa. Åh, är så trött på dom. Orka besöka nån skola liksom..? haha...
Aja, sitter här och dör lite utav att jag har ont i magen, tjejproblem ni vet..? :( och kollar på big bang theory, haha det är såååå dåligt men ändå bra på nåt sätt..? Ska nog sätta på någon serie, kanske Gossip Girl? Ah det ska jag nog!
Ni får ha det så bra så hörs vi antingen senare ikväll, eller så hörs vi imorgon!
XO♥

Postat av: karen

sv; SÅKLAAART! ;)

2012-04-10 @ 20:10:21
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Är det inte på torsdag vi ska till rinnman??

2012-04-10 @ 20:46:06

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback