laserlight

Ni ska bara veta vad ni har att se framemot, ändringen jag gör just nu, ouff! Antingen blire sjukt bra, eller blire åt helvete, ba chilla några timmar så får ni se.. ;)

Förresten så har jag emmy och karen planerat en sak vi ska göra på söndag! Pappa kommer vara i västervik och min syster kommer vara i sthlm så emmy o karen ska sova hos mig och vi ska hitta på endel saker, man vet aldrig vad som kan hända när vi tre är tillsammans.. ;)
Kopplade in datan till tvn via en sladd så nu är ljudet tio gånger bättre och HÖGRE! Fatta hur hög musik jag har just nu alltså... ;)
Dagen har vart bra idag, mycket skratt osv. Vi var på en teater i eskilstuna teatern och den var tråkig men dom var duktiga!! Det ska dom ha cred för.
Nu måste jag göra en sak, heheh, ni får reda på allt sen, promise!
Puss så länge.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback