if you want more then here I am

hej på er!
Började morgonen med tårar ( nästan ) bröt båda mina långfingrar naglar :'( :'( :'(
Wäääh!
Aja, idag ska ju emmy och karen sova här , som ni har hört så mycket om i bloggen, haha!
Och mitt rum ser ut som ett helvete rent ut sagt, haha! Men det ska fixas!
vi blir ju hemma ensama, så vi ska kolla på en massa skräckfilmer, fixa tacos, äta gott och bara vara! Ska bli skit kul, och vi kommer att ha ett intressant ämne att prata om.. ;)
ohhja, ni vet vad jag menar tjejer.. ;)
Här nedan på bilden ser ni att min syster o jag skickade ett sms till våran favorit släkting nere i Makedonien, Petce heter han Uttalas : petse/petze. Och för er som inte förstår, så ståre : "Hej skitunge! Hur mår ni? Vi mår bra, vi syns i sommar / johanna &  Stephanie"
Drizko betyder inte skitunge men ungefär, och vi skrev det för petce kallade johanna för drizko hela sommaren dom var där, han är typ femtio nånting..?
Det blir första gången jag träffar dom och första gången jag åker ner till makedonien i sommar, längtar som en tok!

Postat av: emmy

Kommer bli awesome!

2012-04-29 @ 12:26:21
URL: http://eemmylieu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback