duschen nästa!

nu har jag svarat på lite kommentarer så nu ska jag hoppa in i duschen!
Ska lägga på en ansikts mask och måla naglarna senare, lite söndags mys innan skolan börjar!
Ganska skönt att få slappna av lite innan man börjar stressa med allt plugg igen.. :(
Och nu när simmningen är avklarad kan jag fokusera mera på andra ämnen, så som matten tillexempel!
Den börjar också gå framåt, sa ju att jag skulle ta tag i plugget... ;)
Visst är det inte så STOOORA framsteg men liksom att jag klarade simmningen är hur STORT som helst för mig, för liksom det har vart ett jätte hinder för mig sen jag gick i trean och nu är det äntligen avklarat? Känns dunder bra!
JAJA, nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa lite inför imorgon!
Puss på er älsklingar!♥

Postat av: Simona

sv: tack så mycket! :D

kram

2012-04-15 @ 19:31:33
URL: http://simonis.blogg.se/
Postat av: karen

Kan vi inte prova ? Det sägs att man kan testa med karamellfärg :D sen går det bort efter man duschat! :)

Vi borde prova och se hur det blir :D:D:D:D

2012-04-15 @ 19:32:23
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Men för att kunna nå ett stort framsteg så måste man ju börja med men små framsteg..en huvudsaken är att det går framåt :D

2012-04-15 @ 19:47:32

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback